26 dic 2014

Islàndia. Somnis de riolita

Aquest llibre és la petita demostració que el Facebook no és només xafarderia i que algun cop, gràcies a ell descobreixes petits plaers. En aquest cas va ser doble, per una banda descobrir que un antic company de facultat, tant d'estudis com d'alguna petita farra, a més de ser un brillant agrònom, ara es veu que escriu. I pel que he vist, força bé.

Per altra banda, aquesta descoberta m'ha fet també saber de l'existència d'una petita editorial (Raig Verd) que s'atreveix a publicar llibre d'autors desconeguts i novells, amb el risc que això suposa.

Anem al llibre i la impressió que m'ha fet. M'ha agradat. Molt ben escrit, i això que em fot. Jo volia fer una crítica despiedada del Jordi Morell però no he pogut. Tot ell destil·la una agradable sensació de calma entre els freds paisatges d'Islàndia. Històries sense res en comú però que totes com a rerafons  la marxa lluny d'on ets per mirar de trobar-te a tu mateix, inconscientment o conscient.

Jordi, en la meva humil opinió, tens potencial. No sé si tens intenció de continuar escrivint però ho has de tornar a fer. Si he de posar algun però, sensació d'alguna de les històries sense tenir massa clar el que reflecteixen (el rellotger i no saps ben bé com acaba tot el tema de l'entrevista) i potser en tot el llibre la sensació que es vol demostrar massa que es coneix Islàndia, demostrar que t'has documentat bé.

Enhorabona Jordi. Tinc una sana enveja!!!! Ah, i t''agafen moltes ganes d'anar a Islàndia.

No hay comentarios:

Publicar un comentario